štvrtok 10. júla 2014

02 A Mouthful of Antidote




“Ľudia, myslím si, že som v prdeli.” Tao si povzdychol vzdávajúc sa ako si položil čelo na svoj stôl. Bolo to prvý krát skoro po dvoch týždňoch, čo Kris odišiel z ubytovňe a Tao využil túto príležitosť na ventiláciu. “Nechcel som povedať nič o tom ako ma to žerie takže--”

“Si tajne napádal svojho spolubývajúceho kým spal?” Kai pokojne vyvodil, s myšlienkou, že to bola bežná etiketa ubytovne.




Nie!” Prostestoval Tao. Pozrel sa na Kaia. “A vypadni z Krisovej postele! Prečo tam vždy sedíš? Nie je to až moc nezdvorilé?”

Kai sa uškrnul a pomohol si  zaboriť kockovaný vankúš pod bradu a zhlboka sa nadýchnuť. “Voní to dobre. Mám príjemný pocit, cítite ma?”

Sehun prekrútil očami z jeho viac prijatelnejšej polohy na Taovej posteli. “Nie necítime. Nikto ťa nechce cítiť. Si úchylný.”

Kai sa len zachichotal a schúlil sa hlbšie do Krisových perín, polovične strácajúci sa pod perinou s potešeným pradením.

Sehun na neho vystrelil varovný pohľad. “Ak si znova vyhoníš v posteli toho chudáka chlapca, nebudem to čistiť.” prehlásil s vážnym tónom.

“Povedal si práve ‘znova’?” Opýtal sa Tao, ktorý si nebol istý, či chce počuť odpoveď.

Sehun len mávol rukou. “To je jedno. Kde sme to skončili?”

“No takže, vec sa má tak, že ho mám trochu rád. Myslím Krisa. Nie len pretože je sexy, ale pretože je viditeľne… je proste… viete nie? A keďže sme tu spolu tak často tak sa bojím že je to trochu zrejmé. On ani nevie, že som gay! Naozaj ma porazí ak zistí že som… tak trochu… do neho zabuchnutý. Alebo tak nejak.”

“Samozrejme, že vie že sa mu páčiš, ty pošuk!” Kai sa výrečne zasa pridal do konverzácie z popod záhybu Krisovej periny. “Sleduješ ho ako nadržaný, roztúžený psík od kedy sem prišiel. Ak si to doteraz nevšimol, tak je ešte väčší idiot ako ty. Čo nie je nevyhnutne zlá vec. Idioti sú perfektne vhodný na rande tak dlho dokým sú sexy. Že, Sehun?”

Tao sa oprel o stoličku, istý, že nejaká diskusia zahrnujúc jeho a jeho problémy už skončila.


“Nehovor takto o Luhanovi.” Sehun ho bránil. “Nie je hlúpy, je proste… nemá rád premýšlanie. Hovorí, že vtedy vyzerá škaredo. A taktiež, ani ty si nerandil so žiadnymi vševedmi.”


“Presne.” Kai zvolal, odhrabol periny a postavil sa pyšne pred Sehuna. “Nikdy by som nechodil so všvevedom.  Nikdy som nechodil s nikým, kto bol schopný zmaturovať. Takí by si popravde domysleli, že s nimi manipulujem aby som ich mohol pojebať.”


Tao ich prerušil, jednoducho kvôli zvedavosti. “Prečo by si niekoho obalamutil aby sa s tebou vyspal? Neuprednostňuješ niekoho, kto ťa legitímne chce?”


“A to by bola pre mňa sranda?” Je tu VEĽA ľudí, čo ma legitímne chcú, ale v tom nevidím žiaden šport. Vieš, že som raz presvedčil chlapca, že bol smrteľne otrávený a protijedom bol môj penis.” Kai gestikuloval rukami keď spomenul slovo penis v grandióznom tóne pre prípad, že by niekto v miestnosti nevedel, kde sa taká vec nachádza.


Tao potriasol neveriacky hlavu. “Aký musíš byť na seba hrdý.”


“Ok, ja toto už počúvať nechcem,” povedal Sehun, schmatol svoju tašku a išiel k dverám. Ako už chcel odísť, otočil sa na Kaia a vykoktal zo seba, “Ale, pred tým ako odídem, myslíš, že… um…”


 “Áno, Luhan tomu určite uverí.”


“Úžasné.”


Kai nadšene mávol rukou ako Sehun odchádzal z izby. “Pá! Prajem krásny blowjob!”

Tao sa na druhej strane bál toho momentu, kedy sa mal Kris vrátiť a on bude musieť predstierať, že si nepredstavoval, že spolu majú vlhký, vášnivý, zemou trasúci sex pod vodopádom. Alebo v oceáne. Naozaj hocikde, kde je voda. V tomto prípade, kaluž pod striekajúcou vodnou fontánou by stačila.

Mrkol naspät na Kaia. “Ako zvyčajne, vy dvaja si neoceniteľne pomáhate.”

Kai naklonil svoju hlavu na stranu ako zmätený labrador. “S čím?”

No v tom, Kris rozhorčene vtrhol do izby. V uteráku. Mokrý. Zmočené blond vlasy sa mu prilínali na čelo, jeho pery sa leskly od kvapiek. Voda mu stekala po jeho odhalenej hrudi až na brucho.

Tao si pripomenul, že by to bolo nevhodné, olízať jeho spolubývajúceho.


“Práve ma vyhodil z kúpeľne!” Kris zakričal, rozhadzoval ruky do vetra čím spôsobil, že voda fŕkala všade naokolo. “Bol som v sprche, robil si svoje a odrazu tvoj kamarát s deckým ksychtom ma vytiahol a vytláčal z dverí. Kričal niečo o vykonávaní života-záchraňajúcej liečebnej procedúre…. to nemôže byť pravda, že?”

“Um, no.” Kai odpovedal, pretože Tao vyzeral byť trochu komatózne mimo v tejto chvíli. “Dávam tomu tak desať minút… dvatsať ak je Sehun taký, ako o sebe tvrdí.”

Tao si to konečne uvedomil a zašomral na Kaia, “Sakra, Sehun je rýchly. Je naozaj tak dobrý?”

“Nie.” Kai vyhlásil, istý si tým, že on bol jediný kto je majstrom sexuálnych podvodov. “Ale som ochotný sa staviť, že Luhan je tak blbý.”

* * * *

Na potvrdenie Kaioveho predpokladu, Sehun vošiel o desať minút do Taovej izby.

“Ahoj Otecko,” Tao ho pozdravil, moc k Sehunovému následovnúmu zdeseniu. “Kde je tvoja prítažlivejšia polovička?”

“Zdravotné Služby pre šutendtov” Sehun odpovedal pred tým ako Kaia zhrabol za golier. “Zabudol si spomenút tu časť, kedy začne panikáriť, pretože si myslí, že umiera!”

Kai sa ani nepokúšal zadržať jeho urážlivý smiech. “Čo to do pekla? Nespravil si sa?”

“Áno, spravil.” Sehun rozhorčene prehlásil rehotajúcemu sa chlapcovi. “Ale Luhan si nebol istý, či je to dostatočný ‘protijed’ tak si pomyslel, že musí nájsť viac.”

Kai skolaboval na zemi a smial sa a kričal pokým nelapal po dychu s Taom hneď vedľa neho.

“Ano, ano, naozaj vtipné.” Sehun kopol oboch do rebier. “Nakoniec som ho presvedčil, že môže dostať nápoj s ‘protijedom’ od sestričky. Nechcel som aby išiel vyfajčiť každého chalana na škole.”

Tao sa nakoniec ukľudnil. Postavil sa a potľapal porazeného Sehuna na ramene pred tým, než si sadol opät k stolíku. “Mal by si radšej dúfať, že to nie je mužská sestrička.”
Sehun doručil jeden posledný kopanec do Kaiovho boku pred tým, než ho vytiahol hore. “Môžme sa prosím baviť o niečom inom?”

Kai vydal zo seba posledný z jeho úšklebkov a potom sa diabolsky usmial. “Kris tu bol pred tým polonahý a vyzeral ako sexuálny boh. Tao, ak nemáš gule urobiť prvý krok, nechaj to na pravého muža.”

Tao sa postavil a schmatol Kaia zo zadu na hlave. “Za prvé, v žiadnom prípade. A za druhé, ako vôbec môžeš vedieť, či je gay?”

 Kai jednoducho prikývol. “Je gay.”

“Ty si myslíš, že každý je gay. Nie je tu vôbec nič čo by nasvädčovalo tomu, že to rád pchá do zadku. Sehun?”


“Súhlasím,” Sehun rýchlo odpovedal.


“Vzhľadom k odpovedi, ktorú chcel, Tao pevne našpúlil pery. “Sakra, naozaj si myslíš, že je hetero?”


“Nie, to nie je to čo som povedal. Prosím, dávaj pozor,” začal Sehun. “Nepoznám ho dostatočne aby som vedel, aký druh dier má rád. Ale viem povedať, že či je to muž, žena, mimozenšťan, zviera alebo niečo iné, on to nedostáva od nikoho. Ten chlap je na vrchu. To ti garantujem.”


Tao sa uškrnul. “Nemôžeš povedať, čo je ale môžeš povedať jeho pozáciu?”


Sehun arogantne prekrížil svoje ruky. “Tí navrchu poznajú tých navrchu ak nejakých vidia. Rozoznávanie.”

Tao sa pozrel na Kaia, aby to potvrdil.


Je to tak.” Kai žmurkol. “Takže ak chceš kúsok svojho krásneho spolubývajúceho musíš si nacvičiť ohýbanie sa ako dobrá malá štetka a ísť ‘Oh, Kris, pojeb ma so svojím dlhým, tvrdým - -’”


Dvere do izby sa otvorili. “Čaute chalani.”


"Čau Kris."

* * * *

<--- predošlí diel ďalší diel --->

0 komentárov: